是你虫吖

虫铁/锤基……坑很多 圈地自萌 喜欢就好啦

复仇者联盟3:We have nothing to lose…

#剧透预警#




①"I promise u brother.The sun will shine on us again."
   
    “我向你保证,哥哥。一切都会好起来的。”

②"I have nothing to lose…"
  
    “我已经没有什么可以失去的了……”

③"I hope they remember you."
  
    “我希望他们可以记住你。”

④"It's all right."
   
    “没关系的。”
  
    "You could never hurt me."
   
    “你不会伤害到我。”

    "I just feel you."

    “我能感受到的只有你。”

   "I love you…"

    “我爱你……”

⑤"Mr.Stark…I…I don't feel so good…"

    “Stark先生……我……我感觉不大好……”

    "I don't want to go…"
    "I don't want to go…"

    “我不想离开……我不想死……”
 
    "Please…"

   
    "I'm sorry…"
    对不起我不能再陪着你,对不起又让你孤单一人……
   

评论(4)

热度(64)